Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Oct 2002 - 14:30:10 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Reinstallation af PC'ere (WAS: OSS i det offentlige)
Date: Fri, 11 Oct 2002 14:30:10 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@20021011140955.D5192--coit08m.europe.nokia.com.lh.bsd-dk.dk>, Anders Soendergaard
 writes:

>Og jeg kan understrege at vi ikke har skaleringsproblemer mht.
>administrationen af vore Unix box'e. Faktisk vil jeg gå så langt som
>til at sige at jeg ikke har set noget som fungerer så effektivt
>og fleksibelt på MS platformen.

Kan man lokke antallet af arbejds-stationer per IT-medarbejder ud
af dig ?

Et underdokumenteret punkt er nemlig om og i givet fald hvor mange
flere IT-folk der skal til hvis der står windows på skrivebordene...

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956