RE: Antivirus til qmail

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Oct 2002 - 21:09:39 CEST

Date: Mon, 7 Oct 2002 21:09:39 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Antivirus til qmail
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Allerede der er den ikke særlig interresant.
> Jeg har pt. ca 250 domæner :)
>
> Jakob

Det lyder spændende at være med til at difte så mange
domæner.

Jeg slog en pris op på 250 domæner hos RAV Antivirus,
og det bliver US $6000, ca. 45.400 kr. med dagens
kurs. Så det er jo attraktivt at finde noget
alternativ.

Jeg slog op på Google med 'antivirus freebsd' og fik
mange træf. Især tidligere øst-europæiske lande har
slået sig op på antivirus-løsninger til 'andre' OS'er
end NT/Netware/Sun. Fandt også et træf på Island på
http://www.f-prot.com/products/fpfreebsd.html.
Frisk-software har en løsning hvor licens er pr.
server, så hvis du har mange domæner på få servere,
kan det være løsningen. Her er prisen på Small
business US $300 og US $450 for større virksomheder
for ét års abonnement.

Så mulighederne er mange, større end jeg selv troede
da jeg startede med at kigge omkring for nogle uger
siden.

Hilsen
Claus

Beskyt din computer mod virus og misbrug! Læs mere i Yahoo! Sikkerhedscenter på www.yahoo.dk/sikkerhedscenter