Re: Møde i kerne-grp mandag d.7/10 ( kbh )

From: cAsto (none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Oct 2002 - 09:59:09 CEST

Date: Sun, 6 Oct 2002 09:59:09 +0200
From: cAsto <none@cAsto--0x36.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Møde i kerne-grp mandag d.7/10 ( kbh )

> Du lader til at have et site allerede; www.0x36.org/kg/ virker som en
> udmaerket URL.

Ville mene det var mere optimalt for folk med en www.bsd-dk.dk/kg/ , men
mig genre det ikke. ( Det er placeret på 0x36.org så folk kunne nå
at se referatet inden næste møde )

> Saa vidt jeg kan se er der rigeligt med CVS dokumentation alle vegne,
> blandt andet i FreeBSD's committer guide.

Vi snakkede om at lave en simplificeret udgave, men tjekker da gerne lige
FreeBSD's guide igen. Det var mest i forbindelse med at få folk til at
lettere at kører CURRENT

> Lav et dansk mirror af FreeBSD current snapshots
>
> Baade ftp.freebsd.org og ftp.dk.freebsd.org er paa danske net, og foerer
> snapshots.

Jeg har lige tjekket ftp.dk.freebsd.org og under /pub/FreeBSD/snapshots/i386
er kun placeret 5.0-DP og ikke de daglige snapshots som ligger på
snapshots.jp.freebsd.org - det var disse vi havde tænkt at lave et dansk
mirror af.

/cAsto