Re: Nyinstalleret FreeBSD 4.6.2 er lidt mærkelig (SSH og Sendmail)

From: Jens Åge Holm (none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Oct 2002 - 22:16:46 CEST

From: Jens Åge Holm <none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Nyinstalleret FreeBSD 4.6.2 er lidt mærkelig (SSH og Sendmail)
Date: Wed, 2 Oct 2002 22:16:46 +0200

<snip>

> Nej. OpenSSH er standard i 4.6.2-REL.

> locate databasen opdateres kun een gang ugentlig.
>
> # /usr/sbin/sshd
>
> starter sshd, kræver at du har host keys i /etc/ssh/

<snip>

Locate databasen havde jeg naturligvis lige opdateret inden.
OpenSSH er tilsyneladende ikke mere standard end at man ikke får den med når
man ikke vælger at tage "crypto" pakken med.
Men sådan kan det jo gå når man ikke RTFM'er tilstrækkeligt.
Nu ser det ihvertfald ud til at alting kører.

Mange tak for hjælpen.

Jens Åge Holm