Re: Krask møe - where to eat..

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Nov 2002 - 15:14:36 CET

Date: Sat, 30 Nov 2002 15:14:36 +0100
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Krask møe - where to eat..

On Sat, Nov 30, 2002 at 01:38:49PM +0100, Kristian Rask wrote:
> Hej Søren

Der er følgende der har udtryks interesse for at komme:

KRASK-II
Morten
Xride
Jesper Have
Kim Jørgensen
Ole Guldberg
Little-L

> Hvis det er "nogens" møde, er det nok nærmest Ole Guldbergs. :-)

Det er et *BSD møde, ikke mit eller Kristians :)

> Jeg har blot et forslag der går på at jeg gerne leger "kok" og producere
> noget spiseligt
> i rigelige mængder.. hvis det har interesse.

hmmmm... jeg er på hvis vi kan finde et tidspunkt.

> Jeg kan iøvrigt også arrangere
> et sovested eller to,
> hvis der er nogen der kommer langvejs fra.

kunne godt være nødvendigt for mig - tak!

> mvh
>
> Kristian

/ole_guldberg

--
Yesterday I was a dog.  Today I'm a dog.  Tomorrow I'll probably still
be a dog. Sigh!  There's so little hope for advancement.