Unix året (was Re: Ang LinuxForum)

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 15:21:22 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 15:21:22 +0100
Subject: Unix året (was Re: Ang LinuxForum)
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej Sidsel

Super måde at stoppe tråden :)

Så kan vi måske også allesammen begynde at tænke videre på et
"arrangement" som kommer nemlig Unix året
- nogen der har problemer med det navn? ;-)
(Rafter Man - du holder bare kæft, det er de andre normale jeg spørger)

År 2003 er tiltænkt som et Unix år og man kan allerede nu begynde at
tænke på det!

Mvh

Henrik
hlk@kramse.dk

Ps Linuxforum er er fedt UNIX arrangement, og jeg vil helt sikkert
deltage!

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@kramse.dk