Re: Ang LinuxForum

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Nov 2002 - 13:27:05 CET

Date: Thu, 21 Nov 2002 13:27:05 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Poul-Henning Kamp <none@phk--freebsd.org.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Ang LinuxForum

Poul-Henning Kamp wrote:

> Som sædvanlig stiller jeg gerne op hvis det ønskes, men jeg aner
> lige så sædvanligt ikke hvad folk i givet fald ville høre fra mig...

Glimrende.

Programkommiteen noterer at PHK kommer og holder foredrag ;-)

Vi så gerne at det f.eks. blev om FreeBSD 5.0 med fokus på bla.
GEOM.

Vi vil meget gerne have:
  Et foredrag der tager 45min.
  Titel (1 linje)
  Abstrakt (5-20 linjer)
  Forudsætninger (2-5 linjer)
  Om taleren (2-5 linjer)
  Billede af dig (gerne i høj opløsning)

Tak!

Hvis du også har mod på en BOF om praktiske GEOM anvendelser, så
hold dig endelig ikke tilbage.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---