Re: C/C++ IDE

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 09:59:38 CET

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 12 Nov 2002 09:59:38 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: C/C++ IDE

Quoting Torben Sørensen (tos@tinx.dk):
> Jeg er på udkig efter et værktøj til udvikling af X applikationer (wm =
> openbox)... Jeg vil ikke være afhængig af fx KDE/GNOME for at kunne køre
> applikationerne....

Du vil altid vaere afhaengig af *noget*, om det saa er GNOME, KDE, Gtk,
wxWindows kommer an paa dig -- og opgaven.

> Hvilke erfaringer har I med diverse IDE'er??? Hvad er bedst??

Jeg foretraekker dem med chokoladeovertraek. Maaske du vil kunne lide
Dev-CPP, http://www.sf.net/projects/dev-cpp/

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org