BSDcon Europe i Amsterdam..

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Nov 2002 - 18:45:37 CET

Date: Sun, 10 Nov 2002 18:45:37 +0100
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: BSDcon Europe i Amsterdam..

  Jep - Det er ved at vaere tid..

  Jeg ville hoere om der er nogen af jer (som er meldt til) som kunne
  taenke jer at spise et afdaempet maaltid og drikke et par mindre
  afdaempede "Biertjes" i byen Fredag aften..

  Jeg kunne taenke mig at vi gik paa pandekagehus (meget Hollandsk) og
  bagefter besoegte et oelsted eller to. Vi kunne moedes bagved Rijks
  Museeum ("park siden") - 5 - 10 mins gang fra Hotel Merkur (hvor
  BSDcon bliver afholdt). ved 7 - 8 tiden

  Hvis dem som vil vaere med sender svar direkte til mig, med et par
  lininer ("jeg ka ikk' li pandekager" - "Jeg drikker ikke oel") inden
  Torsdag, saa bestiller jeg et bord saa vi kan sidde ned og spise..

  Haaber at vi faar en hyggelig og spaendende weekend.

  :)

  Mads