X på BSD i VMware

From: Morten Seeberg (none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Nov 2002 - 23:25:18 CET

From: "Morten Seeberg" <none@ml--seeberg.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: X på BSD i VMware
Date: Thu, 7 Nov 2002 23:25:18 +0100

Jeg har aldrig været nogen haj til X, fordi jeg aldrig nogensinde har
brugt det. Men jeg har da sat det op til at starte og loade KDE vha.
sysinstall :)
Men nu har jeg brug for at have et par BSD´er kørende i VMware der skal X
helst startes for at CPU forbruget ryger ned.

Det ser bare for mig ud som om BSD driveren i 4.6(.2) og frem er noget
anderledes... summa sumarum jeg har givet op :)

Jeg vil gerne se en XF86Config fra en kørende BSD under VMware som
inspiration...