Re: mysql på freebsd

From: Anders Dyekjaer Hansen (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Nov 2002 - 08:25:37 CET

Date: Fri, 1 Nov 2002 08:25:37 +0100 (CET)
Subject: Re: mysql på freebsd
From: "Anders Dyekjaer Hansen" <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

...og hvis du er rigtig newbie og har installeret PHPMyAdmin så kan du vælge
export i en af menuerne.

PHPMyAdmin klarer så det hele for dig og du får lov til at downloade din DB
i en .sql fil. Denne fil indeholder så hele strukturen + data og kan let
importeres igen fra en prompt. Noget i stil med "mysql < db.sql" mener jeg.

Jeg kunne forestille mig at metoden ikke var så god hvis DB'en er meget stor.

Have fun!