Re: E1 - nic

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 May 2002 - 12:03:41 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: E1 - nic
Date: Wed, 29 May 2002 12:03:41 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

In message <none@1022665511.3cf4a32720a5a--mail.froekjaer.org.lh.bsd-dk.dk>, =?ISO-8859-1?Q?Flemmi
ng_Fr=F8kj=E6r?= writes:
>Jeg er ved at sætte et wan op med e1 / t1 linie mellem afdelingerne. Jeg vil
>bruge FreeBSD til firewall/router, og er nu kommet til at kigge på nic til
>projektet.
>Jeg over et "wanADAPT-1T1E1" fra www.sbei.net
>Er der nogen her på listen der har gode/dårlige erfaringer med ovennævnte kort.

Det er det tidligere LMC 1000 kort. Vi har en driver til det i
træet, men den er vist nok ikke dresseret til at køre E1 men kun
T1. Jeg har et kort i skuffen her, men har aldrig haft tid til at
rode med det :-(

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956