Re: OS X

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 May 2002 - 23:46:46 CEST

Date: Fri, 24 May 2002 23:46:46 +0200
Subject: Re: OS X
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thursday, May 23, 2002, at 01:51 PM, Jonas B. Nielsen wrote:

> Hej Alle,
>
> Bare sådan af ren nysgerrighed?
>
> Hvormange OS X brugere er der egentlig på listen?
OSX_users++

www.kramse.dk/screen1.jpg - 8.jpg taler vist for sig selv :)

Det er en G3 350MHz med 256MB mem, det kører OK, men måtte gerne gå
hurtigere
- jeg fik maskinen uden tastatur og bruger et std Logitech Internet
Navigator, hvor Windows
tasten virker som Apple-tasten :)

Det er sådan som Unix på dekstoppen skal være, selvom Aqua Nmap måske er
overkill.

Henrik