Re: C/C++ IDE

From: Mads Mohr Christensen (none@mohr--lusker.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 May 2002 - 15:57:05 CEST

From: "Mads Mohr Christensen" <none@mohr--lusker.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: C/C++ IDE
Date: Fri, 24 May 2002 15:57:05 +0200

SlickEdit kan varmt anbefales, har selv brugt det både under linux og
windows. Det er nemt at få den til at virke sammen med forskellige compilere
og selve editoren er hurtig og med flere forskellige "modes". Man kan f.eks.
få den til at emulere vi eller emacs. For de anvancerede er der et
omfattende macrosprog.

mvh, Mads.