Re: OS X

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 May 2002 - 09:29:15 CEST

Date: Fri, 24 May 2002 09:29:15 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: OS X
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Jeg har OSX på en Powerbook G3 og synes at alt går
> så ufatteligt
> langsomt at det er næsten ubrugeligt :(. Er det
> måske fordi jeg kører
> med UFS istedet for HFS?

Nej, desværre ikke. Har en Cube som har kørt både UFS
og HFS+, men hastighedsmæssigt er der ingen forskel.
Den største forskel er at det er nemmere at installere
programmer som Media Player og Opera (beta 1) og
Mozilla, når volumet er HFS.

10.0 var laaannngsom, 10.1 nooooggggett hurtigere,
mens 10.2/5 efter sigende skulle være ret huuuurrrtig.

Hilsen

Følg VM i fodbold på tæt hold fra Yahoo!s officielle VM-side
http://dk.sports.yahoo.com/wc2002/index.html