Re: calcru og microuptime() ting

From: Jens Åge Holm (none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 May 2002 - 18:38:19 CEST

From: Jens Åge Holm <none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: calcru og microuptime() ting
Date: Sun, 5 May 2002 18:38:19 +0200

----- Original Message -----
From: "Christian Laursen" <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Sunday, May 05, 2002 4:42 PM

> Får du også fejl, hvis maskinen ikke er overclocket?

Jeg ved det ikke idet den har kørt de her 70 dage med denne hastighed.
Men det kan da ikke udelukkes at det kan være det da den ikke vil køre 550
som den gjorde i et års tid med w2k.
Kan det holdes til en reboot hver anden måned kommer jeg nok også over det.

Det er forresten 4.4 der er på den i en helt standardversion (har ikke fået
sat mig ordentlig ind i de forskellige branches - men det er ihvertfald den
uden for mange overraskelser ;-) ).

JÅH