Re: netværksproblem? (router maskine dør..)

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Mar 2002 - 14:28:52 CET

From: "Peter Larsen" <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: netværksproblem? (router maskine dør..)
Date: Fri, 15 Mar 2002 14:28:52 +0100

> Agree. Jeg har set de symptomer netop to gange, i begge tilfælde

Det lugter lidt af jeg skal finde et andet isa netkort og lige teste med...
til at starte med anyways..

Jeg vil dog tilføje, at på de tre dage har trafikken været på 4+ GB data
(hentede bla. 4 cd'er versionen af freebsd 4.5) samt konstant flow af
radio..

jeg synes det er meget data at kunne hente uden fejl på udstyr med hardware
fejl (kort sagt, burde det ikke vælte ned over mig hele tiden?) ?

Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk