SV: [peter@makholm.net: Pæn fixed-width font?]

From: Allan Wermuth (none@alw--dda.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 12:25:24 CET

From: Allan Wermuth <none@alw--dda.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: [peter@makholm.net: Pæn fixed-width font?]
Date: Tue, 5 Mar 2002 12:25:24 +0100

Jeg har en forholdsvis gammel SparcStation5 med 32 MB RAM.

Er det nok til at køre BSD?

--
Allan Wermuth	| Installeret FreeBSD på Intel server for 14 dage siden

-----Oprindelig meddelelse----- Fra: Poul-Henning Kamp [mailto:phk@critter.freebsd.dk] Sendt: 4. marts 2002 16:06 Til: bsd-dk@bsd-dk.dk Emne: Re: [peter@makholm.net: Pæn fixed-width font?]

In message <none@3C838737.1050508--chello.no.lh.bsd-dk.dk>, Tim =?ISO-8859-1?Q?B=F8rresen?= writes :

> [...]

FreeBSD er faktisk også ved at være oppe nu:

http://people.freebsd.org/~jake/sparc64

Nogen der ved hvor man kan finde brugte sparc64 maskiner her på egnen ? jeg kunne godt tænke mig at have en non-ia32 maskine i mit lab...

-- Poul-Henning Kamp | UNIX since Zilog Zeus 3.20 phk@FreeBSD.ORG | TCP/IP since RFC 956 FreeBSD committer | BSD since 4.3-tahoe Never attribute to malice what can adequately be explained by incompetence.