Flaws i PHP??

From: Mads (none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Mar 2002 - 10:06:32 CET

Date: Tue, 5 Mar 2002 10:06:32 +0100
From: Mads <none@mads--kanon.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Flaws i PHP??

  Hej liste..

  Jeg laeste denne side
  http://security.e-matters.de/advisories/012002.html som handler om
  et par flaws i PHP.. Der tales om upgrade til 4.2.0 skulle sikre
  disse huller.

  Anyway.. Er der overhovedet et problem hvis:
    - PHP er compilet som et modul i Apache.
    - Apache useren (nobody) har meget begraensede rettigheder.

    Hvis ja, vil det saa hjaelpe at opgradere Apache? og hvis ja -
    hvilken version af Apache modulet svarer til PHP 4.2.0?

  Jeg har kikket efter denne info paa Apache siderne og PHP siderne,
  men mener ikke at jeg kan finde svar paa netop dette, saa jeg haaber
  lidt paa nogen kloge ord.. :)

  Mads