Re: [peter@makholm.net: Pæn fixed-width font?]

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Mar 2002 - 15:39:51 CET

Date: Mon, 04 Mar 2002 15:39:51 +0100
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: [peter@makholm.net: Pæn fixed-width font?]

Jesper Louis Andersen wrote:

> Jeg har endnu ikke haft min sparc oppe og køre OpenBSD, men under Linux
> er sun12x24 det font, den bruger. Findes vistnok nede i Linuxkernen et
> eller andet sted som data.
>
> Måske det var på tide at få den til at køre OpenBSD :)

Prøv det, som de vist siger i reklamefilm =) Jeg kører Open både på en
US5 & en US30.

Selvfølgelig er der små problemer, porten er jo stadig i sin vorden, men
det fungere faktisk ganske fint efterhånden.

Start med at installer seneste binary snapshot og hold dig til -current,
så kan du komme op og køre uden alt for store problemer.

/Tim