Problem m. 3c905c-TX-m

From: Claus Christoffersen (none@claus.christoff--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 26 Jun 2002 - 00:46:14 CEST

From: "Claus Christoffersen" <none@claus.christoff--wanadoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "BSD @ DK" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Problem m. 3c905c-TX-m
Date: Wed, 26 Jun 2002 00:46:14 +0200

I forbindelse m. installation af FreeBSD 4.6 kan installations-proceduren
ikke finde mit 3C905C-TX-M netkort. Der henvises i "supported hardware"
listen til, at FreeBSD understøtter dette kort med "xl" driveren, men det
synes ikke at være tilfældet under installationen.
Hvis jeg "udkommenterer" de NIC's som optræder i installationsprogrammet,
får jeg samtidig opløst de konflikter der optræder, men hvordan får jeg så
installeret mit netkort bagefter?
Jeg har ledt i "FreeBSD Handbook" "FAQ" og MAN-pages, men jeg synes ikke
rigtig, at jeg kan finde svar på mit problem.
Hjælp modtages med taknemmelighed.
Claus Christoff
mailto: claus.christoff@wanadoo.dk