Frivillige til Roskilde Festival

From: Flemming Kraglund (none@fk--kraglund.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 12:06:37 CEST

Date: Mon, 10 Jun 2002 12:06:37 +0200
From: Flemming Kraglund <none@fk--kraglund.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Frivillige til Roskilde Festival

Hej Alle Sammen

Med risiko for at blive blackliste/flamet/spammet vil jeg aller nådigst sende
dette off-topic indlæg (det skal ikke ske igen)

Jeg står pludselig og mangler 5 mand/piger til noget frivilligt arbejde for
roskilde festival.

Arbejdet består i at sætte 13 telte op og tage dem ned, teltene er 6x6
meter og vejer ca. 250 kg stk., så nogen råstyrke er at foretrække.

Den gode side:
        Arbejdet ligger før og efter festivalen, dvs. 'fri' under festivalen.

Den dårlige side:
        Det vil kræve at du kan bruge nogle hverdage (ferie, afspadsering...)
        Teltene skal op i perioden 17-26/6 (ikke alle dage, det vil nok tage
        ca. 4-5 dage) og ned 1-2/7.
        Det kræver også at alle kan være der samtidigt, da man ellers ikke kan
        slå teltene op.

Du får, noget mad og drikke under arbejdet, samt bånd til festivalen med
adgang til lukket område, også kaldet backstage, men ikke adgang til scenernes
bagområder.

/FK