Re: remount rw? samt vinum

From: Kristian Vilmann (none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 26 Jul 2002 - 11:47:52 CEST

Subject: Re: remount rw? samt vinum
From: Kristian Vilmann <none@vilmann--strangeparty.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-listen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 26 Jul 2002 11:47:52 +0200

On Fri, 2002-07-26 at 00:25, Karsten Schmidt wrote:
> jeg har aldrig set vinum crashe kernen udover når jeg har rodet med setup og
> lavet noget totalt forkert
>
> når først det er sat op og det kører så er det så stabilt som noget kan være
>
> så det behøver du ikke være bange for

Jojo, men hvad så når den ene disk står af....... ?? Man skal åbenbart
ikke lave ret mange fejl før maskinen crasher, og alle vinum-drev følger
efter.
Det bryder jeg mig ikke om.

Når det er sagt, skal jeg også lige nævne at vinum ser rigtig sej ud. Og
jeg er ret sikker på at det med tiden bliver virkelig godt.

/kristian