Re: Burgah!

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Jul 2002 - 08:33:56 CEST

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Burgah!
Date: Thu, 25 Jul 2002 08:33:56 +0200

Onsdag den 24. juli 2002 19:47 skrev Nicolai Stok:
> Finde/kende os, det skulle ikke varere saa svaert, bare kig en nogle der
> ligner noerder og drikke oel. Jeg skal nok tage en BSD t-shirt paa.
<snip>

OK, kein problem, i dagens anledning har jeg en QT t-shirt fra Trolltech på,
men nu må vi se /om/ jeg så også kan komme, idet halvdelen min læsegruppe har
en lille krise (kæresten gennem de sidste mange år sandsynligvis på vej ud ad
døren, hvilket ikke passer læsegruppemedlemmet så godt...). Jeg regner med at
dukke op, men må under alle omstændigheder være standby til en samlet
læsegruppeudrykning (langt ord ;).

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.