Re: Burgah!

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Jul 2002 - 18:30:40 CEST

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Burgah!
Date: Wed, 24 Jul 2002 18:30:40 +0200

Tirsdag den 23. juli 2002 17:06 skrev Thomas Alexander Frederiksen:

<snip>
> Med forbehold for evt. anskaffelse af kat i morgen, er jeg også med på den.
> Det er på tide at jeg får set mere til BSD-folket, normalt er det jo kun i
> SSLUG jeg får brugt mine ledige stunder.

Heller ingen kat i denne uge, hvordan finder jeg, der ikke kender jer andre af
udseende[1] (endnu), frem til de rette mennesker - ud over den åbenlyse med
at kigge efter nogen der ser ud som om de ved hvad der er for og bag på en
kommandoprompt.

[1] Eller rettere: ikke kan huske hvem der er hvem fra sidste Linuxforum...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.