cat tysklandsodde | grep bsdfolk | humle

From: Kristian Rask (none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Jul 2002 - 15:03:06 CEST

From: "Kristian Rask" <none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: cat tysklandsodde | grep bsdfolk | humle
Date: Wed, 17 Jul 2002 15:03:06 +0200

Hej

ihht. Mortens og min erindring, er det snart tid til at smage på humle.

Forslag til humle begivenhed:
- Kolding
- Jeg er leveringsdygtig lokaler og i frisk tilberedt føde for langt mindre,
   end hvad end pizza koster hos Constantinobel
- For folk der forsumper totalt, kan jeg også levere et par sovepladser,
  flere hvis folk selv har liggeunderlag og sovepose med
- Da netadgangen er stofa'sk garanteres der ikke for denne
- Mortens hus er halvt nedrevet, så han kan ikke rigtigt have gæster... :-)

Interesse tilkendegivelser modtages med glæde, også partielle
eksempelvis Humle : Ja, Kolding : Nej
samt ideer til dato.

mvh

Kristian