Re: Hvilke notesbøger anvender i

From: Mikkel Haugstrup (none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Jul 2002 - 21:10:21 CEST

From: "Mikkel Haugstrup" <none@goooobi--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hvilke notesbøger anvender i
Date: Mon, 15 Jul 2002 21:10:21 +0200

> Efter at have skændtes voldsomt med en gammel Scumpaq armada, hører jeg
> gerne om hvilke fabrikat og model serier af notesbøger som i anvende
sammen
> med FreeBSD 4.x.. Links til slige lister modtages også med glæde.

Dell Inspiron 8100, 1Ghz, 512MB ram, Nvidia grafik kort, ESS lyd, intel
netkort,
15" tft skærm 1600*1200. Det kører fint med FreeBSD 4.6. Xfree skulle dog
rebuildes for at kunne snakke med grafikkortet.

Den er købt som desktop replacement med 2 batterier og kan løbe i 5-6 timer,
men den vejer også derefter 3.5-4 kg. Skulle jeg købe ny i dag ville jeg gå
efter
noget lettere og mindre. Og så osse have en stationær ved siden af.

Lister. Her en: http://freebsd-laptop.grot.org/

Elles så er google din ven.

/mikkel