Re: FreeBSD på VIA Gigapro C3?

From: Martin Allan Jensen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Jul 2002 - 14:44:43 CEST

From: "Martin Allan Jensen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD på VIA Gigapro C3?
Date: Fri, 12 Jul 2002 14:44:43 +0200

Nu har der efterhånden været MEGET snak om det motherboard. Og det hele har været ret spændende.....men har nogen af jer en cirkapris for det hele med kabinet og alt......??

Samt hvor kan det købes ?? (Har set link til shq men kan ikke rigtigt finde det på deres site......!!)

Jeg har ikke helt forstået kører den godt med FREEBSD eller mindre godt ????

TAKKER

Med venlig hilsen
Martin A Jensen
PHPCODER.DK