RE: FreeBSD på VIA Gigapro C3?

From: Peter Wassard (none@pewas--orange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 08 Jul 2002 - 08:37:00 CEST

From: Peter Wassard <none@pewas--orange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: RE: FreeBSD på VIA Gigapro C3?
Date: Mon, 8 Jul 2002 08:37:00 +0200

Hmm den ser interesant ud. Nogen der har fundet et sted hvor man kan købe
bundkortet løst??

Best Regards / Med Venlig Hilsen
Peter Wassard
Network Supervision Technician
Orange a/s
Prags Boulevard 80
DK-2300 København S
Direct: +45 82 33 77 99 Fax: +45 82 33 77 91
Mobile: +45 26 80 01 07 E-mail: pewas@orange.dk

"If liberty means anything at all, it means the right to tell people what
they do not want to hear!"

   - George Orwell