Re: Bøger om FreeBSD

From: Kristian Rask (none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 Jan 2002 - 18:23:56 CET

From: "Kristian Rask" <none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Bøger om FreeBSD
Date: Wed, 23 Jan 2002 18:23:56 +0100

Hej

>Kan nogen af jer anbefale en god bog om FreeBSD?
>Måske den nye FreeBSD unleashed?
>
>Det jeg leder efter er primært opsætning af web, mail, dns andre gode
>ting for en system administrator.

Så skal Du ikke lede efter FreeBSD bøger...

Check som en indledning O'reily (www.ora.com)
for titler som "Running Apache", "Sendmail", "DNS and Bind" mv.

Der er små ændringer mht hvor configurations filerne er placeret etc.
Ikke noget Du ikke ville kunne hitte ud af ved at :

- spørge her
- man -k <stuff>
- pkg_info -<"option to display where all the individual files go"> <stuff>

stuff ::= apache||httpd||sendmail||named||<BeCreative>

mvh

Kristian Rask aka "Den evige nybegynder"