Re: projekt demo/spil rum

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jan 2002 - 08:28:01 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: projekt demo/spil rum
Date: Fri, 11 Jan 2002 08:28:01 +0100

Indledningsvis vil jeg lige beklage at jeg ikke kunne komme til mødet i går,
men en togtur på over 4 timer hver vej synes noget lang når det ligger en
torsdag aften. Well. Nok brok om det.

> Kneth & Co har meldt sig på banen, som HEGG (High End Geeks Group), og de
> vil meget gerne demo'e nogle store SMP maskiner. :)
Hvor store? Jeg er sikker på at jeg kan låne en (2 hvis det er aktuelt)
8-vejs maskine(r) af compaq hvis de mangler hardware. Skriv hvis det har
interesse.

> "Spille scenario". BSD box som counterstrike server + 2 klienter.
> Wolfenstein 3D (totalt i orden spil ;)) på Linux box. Hvis vi kunne skaffe
> en projektor til dette, så man kunne se spil på "storskærm/lærred" ville
> det være cool. En spilkonkurrence med præmier kunne gøre dette ret sjovt.
> -- Seje spil boxe efterlyses :)
Seje og seje. Man kan vel altid finde en p3-1000 med geforce 2GTS eller
lignende. Skriv hvis det har interesse.

> Linux på Playstation 1/2 ? Kunne jo være lidt sjovt at se...
Eller BSD på en dreamcast.
Jeg har en DC stående, men det kræver så vidt jeg kan se en smule arbejde at
få den til at boote netbsd.
Det eneste forsøg jeg har gjort på det er hente ISO filen, brænde den og
stoppe den i drevet. Så siger den noget i stil med "unable to mount /"
Hvis der er en der har mod på at kigge på den og se om han/hun kan få den
til at køre en brugbar netbsd lånes den gerne ud. Eventuelt sammen med en
stak spil, så det ikke er kedelig alvor hele tiden. :)
Skriv hvis det har interesse.

> en Macintosh G4/Cube med MAC OS X, evt. med virtual PC programmet, hvor
> den emulerer Red Hat linux eller noget...så har man en mac, som kører på
> bsd unix, som emulerer linux *grin*.
Tag eventuelt kontakt til apple og lån en ny iMac af dem. De set rå-seje ud
http://www.apple.com/imac/
Skriv (til dem) hvis det har interesse :)

> mvh. Sidsel Jensen

... Dennis