Re: Hyggemøde på torsdag kl. 19.00 på the Globe

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Jan 2002 - 23:15:47 CET

Date: Mon, 7 Jan 2002 23:15:47 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hyggemøde på torsdag kl. 19.00 på the Globe

On Mon, 7 Jan 2002 22:40:35 +0100
"Sven Esbjerg" <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Kommer! (OK misforstå mig nu ikke! ;)

> ^^^^^^ YEAH!

> Er ved at læse dokumentet. Kramshøj var det ikke noget at give en hånd
med? -
> du har jo læst det.
Svenne - vi ses :)

Jeg overvejer om man istedet for en voldsomt kedelig gennemgang, SSLUG har
skudt
mod detaljerne i dokumentet, skulle lave to dokumenter/rapporter fra den
danske
IT verden hvor man kunne opsummere nogle GODE eksempler på hvorfor
rapporten er
forkert.

Eksempelvis kunne man jo bruge PHK's "forslag" og liste hvad der er af
igangværende
opensource projekter med støtte fra danske hænder. Ligeledes mener jeg at
mange
OS projekter har meget bedre styr på versionsstyring og opdateringer, hvor
eksempel
vis Microsoft produkter der HAR fået "hot-fix" ender med at være sårbare
igen
når der kommer en anden opdatering - en ting der svjh ALDRIG kunne ske med
vores
CVS træer ?

Jeg kunne godt tænke mig at bruge eksemplet fra OpenBSD hvor der var to
versioner
af specifikke pakker for ikke at overtræde RSA patentet.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Henrik Lund Kramshøj, hlk@{sikkerhedsforum|kramse}.dk, lund@diku.dk