proftpd - DisplayConnect / welcome.msg

From: Rasmus Jensen (none@info--mail.nttech.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jan 2002 - 03:49:12 CET

Date: Thu,  3 Jan 2002 03:49:12 +0100
From: "Rasmus Jensen" <none@info--mail.nttech.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: proftpd - DisplayConnect / welcome.msg

Så må det være tid til min første mail til bsd-dk gruppen :)

jeg har de sidste 2 nætter prøvet at finde ud af hvor welcome.msg skal placeres for at den bliver vist når en bruger logger ind. Jeg fandt det her men kan desværre ikke bruge det:

Sådan som jeg har forstået skal man angive den fulde sti til den fil man vil vise for brugeren F.eks.

DisplayConnect /usr/local/etc/welcome.msg

Det har jeg heller ikke haft held med at få til at virke.

Så jeg håber en fra BSD-DK kan hjælpe mig med det her så jeg kan sove om natten :)

Mvh
Rasmus aka Badedyr