Re: BOF'er til LF2002

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Jan 2002 - 00:54:38 CET

Date: Mon, 7 Jan 2002 00:54:38 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BOF'er til LF2002

On Mon, Jan 07, 2002 at 12:32:47AM +0100, Morten Liebach wrote:

> Hvad med at vi stikker hovederne sammen så mange som muligt næste
> torsdag (d. 10 Januar) og ser hvad der kommer ud af det?
>
> Hvor og hvilket klokkeslet?

Er klar tilhænger af vi får det møde snarest, gerne nu på torsdag, men
hvis det viser sig at være bedre med næste uge (tirsdag / torsdag ; 15 /
17 jan.) så hellere det.

Vil gerne være så mange mennesker som muligt ;)

> Foleys er blevet foreslået, men mere seriøst arbejde foregår måske bedre
> andet steds.

Foleys er blevet nævnt, men ikke et sted vi bestyrelsen synes er alt for
godt til netop lige dette møde, der må gerne være lidt stille.

Jeg er sikker på vi kan finde et alternativ.
Anton, do you have a suggestion ? :)

/Hemster