Re: BSD 4,4 & Racoon- igen!

From: Dennis Pedersen (none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Jan 2002 - 14:52:46 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: BSD 4,4 & Racoon- igen!
Date: Fri, 4 Jan 2002 14:52:46 +0100

----- Original Message -----
From: "Martin-Legène, Robert" <none@RLegene--OptiGlobe.com.ar.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Friday, January 04, 2002 2:34 PM

> Her er et bud... men ogsaa kun et bud.
>
> Frekvensen for disse fejl, stemmer den overéns med de key-timeout du har
> defineret i racoon.conf? Jeg mener default er 30 sekunder, men du skal nok
> lige checke alligevel.

Du havde ret, default er 30 seks (og min racoon.conf er blot kopieret fra .dist sofar..)

> Hvis det er saadan, saa kan det maaske vaere naar noeglen er udloebet, og du
> skal hente en ny. Naar du imellemtiden faar en pakke, saa har du endnu ikke
> den rigtige noegle.

Jeg tjeckede lige med tiden og det var ikke 60-120seks men som du nævner 30seks imellem nøglen udløber.
Dvs det er helt normal adfærd at den skal droppe en pakke og komme med den warning (=jeg bør sætte den tid noget højere op?)

Mvh
Dennis