BSD 4,4 & Racoon- igen!

From: Dennis Pedersen (none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Jan 2002 - 12:46:00 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: BSD 4,4 & Racoon- igen!
Date: Fri, 4 Jan 2002 12:46:00 +0100

Hej!
Jeg har tidligere haft noget knas med racoon og fik et vift her på listen om en howto jeg skulle prøve. Denne har jeg imellemtiden benyttet mig af og der er også forbindelse mellem de maskiner, men efter ganske kort tid kommer følgende fejl frem:
/kernel : IPv4 ESP input : No key association found for spi 244372130
Jeg kan se idet den fejl kommer der droppes en ping pakke, men både før og efter kommer der masser af trafik igennem. Det mærkelige er at der kommer masser af trafik igennem både før og efter den warning kommer på consollen.
Er der nogen der har et bud på hvad dælen det kan skyldes?
Søge funktionen i kame's arkiv er broken og google kommer kun frem med lignende problemer men ikke rigtigt nogen løsning :/

Mvh
Dennis