Printing On OpenBSD

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Jan 2002 - 17:43:48 CET

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Printing On OpenBSD
Date: Wed, 2 Jan 2002 17:43:48 +0100

Hej ..

Jeg har nu bakset de sidste par dage med at få en printer sat til min
OpenBSD 3.0 box, men uden held. Printeren er en Brother HL-630.

Jeg har læst man-siderne til: lpd, lpq, lpr, lprm, printcap, pac og
apsfilter.

Jeg kan ikke få det til at virke.

Det sker ingenting når jeg vil printe. selv hvis jeg sender det direkte til
printeren.. med "less .profile > /dev/lpt0" Jeg kan heller ikke få den til
at acceptere cmd "lp"

Er der nogle der har en god howto-print guide til openbsd.

Morten Liebach (også medlem af listen her), henviste mig til
http://195.110.128.8/personal/MG2508/nbsdeng/chap-print.html men her kommer
filerne ikke rigtigt ud.. Første linie står rigtigt men efterfølgende
rykkes hver linie et stykke ind i forhold til foregående linie..

Håber der er hjælp at hente.

Hilsen
Tomas Norre
Tomas@cs.auc.dk