Alle services er døde :-(

From: Jens Åge Holm (none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Feb 2002 - 22:12:42 CET

From: Jens Åge Holm <none@boost--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Alle services er døde :-(
Date: Tue, 19 Feb 2002 22:12:42 +0100

Hejsa

Jeg har en boks med FreeBSD 4.4 som jeg bruger til lokal newsserver og så
logger jeg ind på den med SSH og ellers bruger den til forskellige småting.
Det er der for såvidt ikke noget mærkeligt i men idag svarer den ikke på
noget som helst...

News er helt dødt.
SSH får ikke forbindelse men jeg kan se på maskinen at der kommer en timeout
hvis man ikke afbryder forbindelsen derfra hvor jeg prøver på at logge på.
FTP svarer heller ikke.

Jeg prøvede så at genstarte men det hjalp ingenting.

Udadgående forbindelser virker tilsyneladende godtnok.
FTP kan ihvertfald godt få forbindelse og fetchnews der henter news ser også
ud til at kommer igennem.

Nu er jeg jo ikke lige så dreven i FreeBSD at jeg kan gennemskue hvad der
egentlig går galt - nogen andre der har et godt forslag.

På forhånd tak.
Jens Åge Holm