Re: hjælp til ideer til demo-rummet på linuxforum 2002

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Feb 2002 - 16:27:35 CET

Date: Tue, 12 Feb 2002 16:27:35 +0100
From: Jesper Louis Andersen <none@jlouis--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hjælp til ideer til demo-rummet på linuxforum 2002

On Tue, Feb 12, 2002 at 01:50:30PM +0100, Sidsel Jensen wrote:

> Hej Rødder.
>
> Jeg skal altså bruge jeres hjælp!!!!!!
>
> - DVD afvikling / hjemmebif
> - Xinerama på 3 skærme på 1 computer
> - NetBSD på Dreamcast
> - imac med MAC OS X
> - en counterstrike spilleserver..

Jeg er til at vise den enorme fleksibilitet:

Flere brugere på samme maskine. Flere tastaturer og flere skærme
        (terminaler)??

En anden glemt klassiker, når det gælder UNIX er remote GUI
applikationer. Ingen tænker over, at man til daglig anvender programmer,
der kører remotely (og det koster penge på Windows, hehe).

KDE/GNOME DCOP/MCOP/CORBA kunne også være sjovt med ovenstående.
ESD er indbefattet i samme pointe.

??

--
Jesper