remote users.. how ?

From: Michael L. Hostbaek (none@mich--freebsdcluster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Feb 2002 - 11:50:56 CET

Date: Mon, 11 Feb 2002 11:50:56 +0100
From: "Michael L. Hostbaek" <none@mich--freebsdcluster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: remote users.. how ?

hil !

Jeg har en metaframe server bag min FreeBSD ipfw... Som mit kontor i
Italien og UK logger paa.. Det virker fint, da jeg kan give dem adgang
fra deres fixed IP's.
Min chef, kunne godt taenke sig at logge paa samme server hjemmefra, men
han har ikke fast IP. Jeg vil derfor, i den forbindelse hoere om der er
nogen der har gode raad, eller ideer til hvordan denne opgave kunne
loeses.

Jeg overvejede et kort sekund, noget dynip-noget, men fandt hurtigt ud
af at det er noget vaerre snavs.. Jeg skal vel ud i noget VPN-halloej,
men det eneste jeg kan finde i ports er vpnd, som oejensynligt ikke kan
bruges sammen med windows (og saa er det uden ipsec)

Jeg har ikke enable paa min ISP router, saa det skulle meget gerne
loeses paa min fw..

any ideas, greatly aprreciated !!!!

--
Best Regards,