Re: G.shdsl

From: Bo Rising (none@bo--risingconsult.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Feb 2002 - 14:37:17 CET

Subject: Re: G.shdsl
From: Bo Rising <none@bo--risingconsult.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 07 Feb 2002 13:37:17 +0000

On Thu, 2002-02-07 at 12:06, Jens Fallesen wrote:

> Hvis du derimod bare vil have to helt uafhængige linjer og så selv
> foretage fordelingen ved f.eks. at lade nogle brugere køre ud på den ene
> linje og nogle på den anden, er det en anden sag. Men det er altså ikke,
> hvad man forstår ved bundling. Desuden er det en knapt så effektiv måde at
> udnytte linjerne på.

 Det er faktisk det jeg gerne vil lave, men ja, det er nok mere load
balancing, som jeg skal kigge mere på så.

 I så fald, er der så nogen der kan guide mig imod noget dokumentation,
om hvordan jeg klarer det på openbsd boxene ?

 Jeg har lige set at altq findes til openbsd3.0, er det sådan en løsning
som i kan anbefale ??

> Du skal desuden være opmærksom på, at det kan blive svært at få leveret to
> G.shdsl-linier på samme adresse af rent kobbermæssige grunde, men det er
> en anden sag.

 Tak for hintet, det lader jeg lige gå videre i systemet ;)

Mvh
Bo Rising