Re: G.shdsl

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Feb 2002 - 13:01:42 CET

Date: Thu, 7 Feb 2002 13:01:42 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: G.shdsl

On Thu, Feb 07, 2002 at 01:28:00PM +0100, Michael Aronsen wrote:
> Er "bundling" ikke et spørgsmål om at 4 G.shdsl linier kommer ind på samme
> adresse og bliver smidt på 2 forskellige maskiner? - har de en regel mod
> at have flere linier på samme adresse eller?
>
> Bundlingen skal jo ikke ske i hardware hos CC, men vel nærmere på de 2
> OpenBSD box'e?

Meget afhængig af hvad han vil med det.. hvis han bare vil have 2x
2mbit og ikke 4Mbit så er det et spørgsmål om at få *BSD boksene til at
fordele traffikken.

Bundling op til 4mbit+ er idag ikke muligt i hardwaren på g.shdsl, men
hvem ved hvad fremtiden kan bringe.

Men jeg synes da at du (Bo) skal ringe ind til CC Erhverv service og
fortæl lidt mere om hvad du vil, kan da vi der kan findes en løsning på
det ?

/Hemster