Måske et lidt dumt spørgsmål efter opgradering

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--freebsd-geeks.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Feb 2002 - 21:50:02 CET

Date: Mon, 4 Feb 2002 21:50:02 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--freebsd-geeks.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Måske et lidt dumt spørgsmål efter opgradering

Hej liste,

Jeg har netop (endelig) fået afsluttet opgradering via sysinstall fra 4.3-release,
til hvad der gerne skulle være 4.5-release.

den har også, som det stos i handbooken, lavet en generic kerne - som der jo så,
skal pilles lidt i.

Det der undrer mig er, at ved 'uname -a' fremtræder den stadig som en 4.3,
men det er måske meget normalt - jeg har ikek prøvet at lave opgradering
på denne måde før, og jeg syntes ikke jeg kunne finde svaret i handbooken.

Boxen opfører sig dog ganske udemærket ellers, og mergemaster var jo et ganske
cool tool, at fixe /etc med :)

Håber nogle har et tip

Mvh Søren