courier-imap problem

From: Jesper Nøhr (none@spike--quake.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 30 Dec 2002 - 05:42:12 CET

From: Jesper Nøhr <none@spike--quake.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: courier-imap problem
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 30 Dec 2002 05:42:12 +0100

Jeg har kørt med postfix/courier-imap i et par uger nu, har også virket upåklageligt.
Men nu - jeg kom vidst til at ændre nogle permissions - siger den når jeg prøver at logge ind over pop3 i
maillogen: Dec 30 05:37:34 anika pop3d: chdir: Permission denied
Og det forstår jeg bare intet af. Det hele er `chown -R nobody:nogroup` og det mener jeg også det var før.
Postfix er sat op til at levere til static gui/gid 65534, som skulle være nobody/nogroup.
Hvordan løser jeg det? :-(

--
Jesper Nøhr - <none@spike--printf.dk.lh.bsd-dk.dk>
Holstebro, Denmark -- http://printf.dk