Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Dec 2002 - 23:55:59 CET

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?
Date: Fri, 20 Dec 2002 23:55:59 +0100

Fredag den 20. december 2002 21:57 skrev Jesper Monsted:

> Jeg vil faktisk blive *meget* imponeret hvis du får en Mac til at boote
> MSDOS... Er det gået op for dig at det er to meget forskellige
> arkitekturer?
<snip>

Jeg håber du er ironisk, for en floppy formatteret med ms-dos FAT er faktisk
det bedste bud hvis man vil boot NetBSD-installationen igang på en G3 med
firmware 2.0f1...

Se evt. ftp://ftp.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-1.6/macppc/INSTALL.html

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.