Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 20 Dec 2002 - 18:31:21 CET

From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--mail.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Powermac G3 og NetBSD 1.6 en no-go?
Date: Fri, 20 Dec 2002 18:31:21 +0100

Fredag den 13. december 2002 15:31 skrev Thomas Alexander Frederiksen:

<snip>
> [...]
<snip>

Det er nu lykkedes mig at få den ene af de to maskiner til at boote fra en
ms-dos floppy, men den crasher med noget jeg /ikke/ kan finde referencer til
nogen steder...

Her er hvad der står på skærmen når den er crashed:

cotrap type 200tratrap ttrttrtttrap type 200 attrap type 200 at 93labc
patrap type 200 trtrap tytrap type 200trtratrtratrap

Jeg gætter på at den prøver at sige noget i retningen af "trap type 200 at
93xxxx", men det går ikke så fantastisk godt :-/

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.