Re: Webcalender system???

From: =?iso-8859-1?Q?Robert_Martin-Leg=E8ne? (none@robert+bds-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 16 Dec 2002 - 10:51:44 CET

Date: Mon, 16 Dec 2002 10:51:44 +0100
From: =?iso-8859-1?Q?Robert_Martin-Leg=E8ne? <none@robert+bds-dk--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Webcalender system???

On Mon, Dec 16, 2002 at 06:57:27AM +0100, Mads wrote:

> Ok.. Jeg vil proeve at lade vaere med at kikke for meget paa koden ..
> ;-)

Man kunne måske foranlediges til at tro at folk der koder i PHP (ja,
jeg ved jeg er _meget_ generaliserende):

o Laver grim kode
o Ikke kan kode
o Ikke forstår protokoller og dermed sikkerhedsproblemerne de
  introducerer.

Jeg har vist glemt et par punkter.. ;) Jeg underbygger det mest på
baggrund af selv at have lavet 2 "hjemmesider" via PHP, læst de
ugentlige rapporter over hvilke PHP-programmer der _nu_ er opdaget
huller i. Man kan jo håbe det er fordi der er 10000 gange flere der
koder i PHP end i noget andet, og det forklarer den store fejlprocent
i forhold til andre programmer, men jeg tvivler.

*<:-D