Re: Linuxforum 2003 demorum

From: Anders Mundt Due (none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 03:32:23 CET

Date: Fri, 13 Dec 2002 03:32:23 +0100
From: Anders Mundt Due <none@amd--pd-house.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Michael Aronsen <none@michael--aronsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Linuxforum 2003 demorum

On 13 Dec, Michael Aronsen wrote:
> Hej folkens,
>
> Jeg har fået den ære at stå for demorummet på linuxforum næste år.
>
> Jeg får brug for jeres hjælp og ideer til hvad der skal fremvises i demorummet, det kunne være *BSD på samtlige spillekonsoller, store clusterløsninger, 3D på *NIX... osv...
>
> Hvis der er nogen af jer der har nogle geniale ideer så skriv endelig, og hvis der er nogen der bare har gode ideer så skriv endelig også :)

Jeg er leverings dygtig i gammel og forældet hardware til den slags ...

Faktisk har jeg 3 Envizex X Terminaler stående, jeg har godt nok ikke skærme til
dem, men har al software, og de er testet, og ku' jo godt sætte en eller
anden stakkels SunIPC (eller nok en lidt større en) op som terminal server
til dem ;-) ..

"Old hardware never dies .. it just looks like it", eller noget i de stil.

Mvh
  Anders