SV: flytte bsd harddisk til anden pc

From: Dan W. Larsen (none@dl--bestpriceeu.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Dec 2002 - 15:04:12 CET

Date: Thu, 12 Dec 2002 15:04:12 +0100
From: "Dan W. Larsen" <none@dl--bestpriceeu.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: SV: flytte bsd harddisk til anden pc

Jeg har ikke haft nogle problemer med dette... Kører selv FreeBSD...
Har faktisk udnyttet dette en del... Har man en gammel med 486'er kan man bare installere FreeBSD på en harddisk på en voldsom maskine, kompilere de nødvendige ting ind I kernen, og så flytte harddisken over I den lille 486'er i
Selvfølgelig skal man lige huske på, at netværksopsætning ikke vil virke, hvis ens netkort hedder rl0 i den ene og xl0 i den anden...
Det samme gør sig selvfølgelig gældende i alle hardware opsætninger...

Good luck :)