Jydemøde d. 13. Hvem hvad hvor og hvor mange

From: Kristian Rask (none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 09 Dec 2002 - 09:23:13 CET

From: "Kristian Rask" <none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Jydemøde d. 13. Hvem hvad hvor og hvor mange
Date: Mon, 9 Dec 2002 09:23:13 +0100

Hej

Ole's oprindelige foreslag om mad kl. 18:00 og evt. ned på "Den engelske pub" ved 19:30 - 20:00 tiden står ved magt.

Jeg vil gerne have en tilmelding hurtigst muligt (uagtet om det er til mad eller ej) senest torsdag ved middags tid.
Send mig en mail på krask at mediac dot dk og angiv om Du spiser med eller om vi ses på Den engelske pub.
Jeg sender en mail tilbage med adresse mv. Forventet pris for mad er omkring 30,00 / hoved.

Pt. *tror* jeg vi bliver omkring 9-10 stykker.

mvh

Kristian